المعهد العالي للعلوم الإدارية بالقطامية (HIMS)
اهلا ومرحبا بك
انت غير مسجل نرجو منك التسجيل وبعد التسجيل فعل اشتراكك من البريد الالكتروني
اهلا ومرحبا بك
انت غير مسجل نرجو منك التسجيل وبعد التسجيل فعل اشتراكك من البريد الالكتروني
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

;

الرئيسيةHIMSأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» ألمعهد العالي للعلوم الادارية اداره اعمال
تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 30, 2015 5:10 pm من طرف Amr Ahmed

» مشاكل عاطفية وحلولها
تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه I_icon_minitimeالإثنين يناير 13, 2014 3:37 pm من طرف lola2012

» ملخص مكونات الكمبيوتر المادية (CPU & input & output)
تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 30, 2012 11:08 pm من طرف بودوح

» لية يازمن بتبعنى
تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 23, 2012 10:35 pm من طرف guba

» لو واثق من نفسك جاوب
تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 23, 2012 10:31 pm من طرف guba

» نتيجة المعهد العالي للعلوم الادارية بالقطامية الفرقة الثانية نظم معلومات العام الدراسي 2009-2010
تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه I_icon_minitimeالإثنين يونيو 25, 2012 10:47 pm من طرف hady essam

» حصريا العاب الاتارى بتاعة زمان
تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه I_icon_minitimeالإثنين أبريل 02, 2012 5:54 pm من طرف aayyaa

» ابحث عن منهج
تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه I_icon_minitimeالخميس مارس 29, 2012 7:30 pm من طرف gggggggg11

»  رسالة للي يقدر يوصلها للادراة ( او اذا كانت الادارة فاضية )
تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 21, 2011 11:14 am من طرف zizo

تصويت
هل سيأخذ الاهلي الدوري
نعم
تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه Vote_rcap67%تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه Vote_lcap
 67% [ 35 ]
لا
تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه Vote_rcap33%تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه Vote_lcap
 33% [ 17 ]
مجموع عدد الأصوات : 52
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 1742 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو mohamed29 فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 15000 مساهمة في هذا المنتدى في 6507 موضوع
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 8 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 8 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 103 بتاريخ السبت مارس 12, 2011 2:45 pm
مكتبة الصور
تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه Empty

تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه

بتحب الاجازة ولا لاء
اه
تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه Vote_rcap58%تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه Vote_lcap
 58% [ 7 ]
لاء
تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه Vote_rcap42%تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه Vote_lcap
 42% [ 5 ]
مجموع عدد الأصوات : 12

كاتب الموضوعرسالة
Admin
مدير عام
مدير عام
Admin

رقم العضويه : 1
مستوى :
تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه Left_bar_bleue999 / 999999 / 999تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه Right_bar_bleue

ذكر
العمل/الترفيه : غاوي نت
المزاج : شغال
جنسيتك : مصري
الانتساب : متخرج من المعهد العالي للعلوم الإدارية بالقطامية
النادي المفضل : الاهلي
وسام : كأس الإتحاد الإنجليزي

تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه Empty
03082009
مُساهمةتفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه

قولنا هتقضي اجازتك ازاي وفي ايه وهل انت بتحب الاجازه ولا لاء وليه واقترح علينا حاجه نعملها تكون انت بتعملها في الاجازه يبقا كتر خيرك
https://hims.own0.com
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه :: تعاليق

helail10
رد: تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه
مُساهمة الإثنين أغسطس 03, 2009 2:43 am من طرف helail10
بص يا باشا اولا مفيش حد مش بيحب الاجازة ثانيا انا عن نفسى بقضى اجازتى بلعب الكورة

واللعب على الكمبيوتر وتصفح النت كدا حاجات عادية بس اكتر حاجة لعب الكورة Basketball Basketball
Admin
مُساهمة الإثنين أغسطس 03, 2009 2:47 am من طرف Admin

طيب ما كل اللي انت بتقول عليه دا انا بعمله وقت الدراسه برضو يبقا الاجازه ميزتها ايه
حد عنده اقتراح تاني يتفضل
helail10
مُساهمة الإثنين أغسطس 03, 2009 2:51 am من طرف helail10
طيب امال انتا عايز ايه جديد يعنى وبعدين انا كنت ارسلت ليك رسالة يا ريت تقراها وتفيدنى عشان منتظر ردك من الصبح
Admin
مُساهمة الإثنين أغسطس 03, 2009 3:03 am من طرف Admin

?????? ??? ???????
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
????? ?? ????? ?? ??????? ?? ???????
nora
مُساهمة الإثنين أغسطس 03, 2009 3:48 am من طرف nora
اكيد كلنا بنحب الاجازة بس الاجازة للولد بتختلف شوية عن اجازة البنت انا عن نفسى لازم كل سنة اسافر اصيف وديه الوسيلة الوحيدة للمتعة بالاجازة طبعا وبقيت الاجازة كالعادة نت واقعد مع اصحابى نرغى بس ده الشباب مش حسين بالنعمة الى ربنا مديهالهم انهم يقدرو ينزلو يخرجو كل يوم لكن البنات ممنوع الخروج كل يوم علشان ما يصحش تخرج كل يوم ولا حتى كل يومين هى مرة واحدة فى الاسبوع او مرتين بالكتير حتى ولو رايحة اقعد مع صحبتى بنقضيها تليفونات او بالايمل بس اجازة مملة الدراسة احسن علشان على الاقل بشوف صحابى كل يوم وبنخرج من البيت بدل الحبسة بتاعة الاجازة
Admin
مُساهمة الإثنين أغسطس 03, 2009 4:10 am من طرف Admin

يمكن انتي قولتي حاجه جديده بتتعمل في الاجازه مش نعرف نعملها في الدراسه وهيا المصيف
لو حد تاني عندى فكره عن الاجاره يقولنا
tatu
مُساهمة الأحد أغسطس 09, 2009 7:15 pm من طرف tatu
اايه يا باشا انت مش عارف هتعمل اايه في الاجازه
ولا انا ههههههههههههههههههه
ممكن نخرج وننام كمان Very Happy queen
nora
مُساهمة الإثنين أغسطس 10, 2009 6:54 pm من طرف nora
الاجازة بقت مملة واحنا صغيرين كنا بنخرج اكتر من دلوقتى لو فى حد يعرف حاجة جديدة ممكن نعملها فى الصيف الممل ده يقول
aswebs
مُساهمة السبت نوفمبر 28, 2009 12:26 pm من طرف aswebs
ياجماعه اكيد الاجازه حلوه وهيه بتتميز بحاجات كتير عن الدراسه انا عن نفسي في الاجازه بستغلها في الخروج وده مش هينفع يحصل في الدراسه كمان بروح عند قرايبي وبسهر براحتي مع زمايلي وده طبعا عكس ايام الدراسه اللي بنام فيها بدري عشان اصحب بدري
aswebs
مُساهمة السبت نوفمبر 28, 2009 12:29 pm من طرف aswebs
ييا جماعه الاجازه تختلف كتير عن الدراسه في الدراسه الواحد بينام بدري ومش بيسهر مع زمايله ولا قدام الجهاز وده عكس الاجازه اللي الواحد بيسهر فيها ويخرج مش ينام بدري كمان في الاجازه بنروح عند اصدقائنا وقرايبنا وده اكيد مش هينفع في الدراسه لاننا بنيجي متأخر من المعهد وغير كده المزاكره والشيتات والكلام ده عااااااامه ربنا يكتر اجزاتنا وكل سنه وانتم طيبين

تفتكر ازاي الاجازه تبقى اخر لزازه

صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-
» جون تييرى: على الجميع مساعدة هيدنيك لإنقاذ ما تبقى من الموسم
» الاسماعيلي يضاعف مكافآت الفوز للاعبيه فيما تبقى من مباريات الدوري