المعهد العالي للعلوم الإدارية بالقطامية (HIMS)
اهلا ومرحبا بك
انت غير مسجل نرجو منك التسجيل وبعد التسجيل فعل اشتراكك من البريد الالكتروني

المعهد العالي للعلوم الإدارية بالقطامية (HIMS)

;
 
الرئيسيةHIMSاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» ألمعهد العالي للعلوم الادارية اداره اعمال
الثلاثاء يونيو 30, 2015 5:10 pm من طرف Amr Ahmed

» مشاكل عاطفية وحلولها
الإثنين يناير 13, 2014 3:37 pm من طرف lola2012

» ملخص مكونات الكمبيوتر المادية (CPU & input & output)
الثلاثاء أكتوبر 30, 2012 11:08 pm من طرف بودوح

» لية يازمن بتبعنى
الأحد سبتمبر 23, 2012 10:35 pm من طرف guba

» لو واثق من نفسك جاوب
الأحد سبتمبر 23, 2012 10:31 pm من طرف guba

» نتيجة المعهد العالي للعلوم الادارية بالقطامية الفرقة الثانية نظم معلومات العام الدراسي 2009-2010
الإثنين يونيو 25, 2012 10:47 pm من طرف hady essam

» حصريا العاب الاتارى بتاعة زمان
الإثنين أبريل 02, 2012 5:54 pm من طرف aayyaa

» ابحث عن منهج
الخميس مارس 29, 2012 7:30 pm من طرف gggggggg11

»  رسالة للي يقدر يوصلها للادراة ( او اذا كانت الادارة فاضية )
الأربعاء سبتمبر 21, 2011 11:14 am من طرف zizo

تصويت
هل سيأخذ الاهلي الدوري
نعم
67%
 67% [ 35 ]
لا
33%
 33% [ 17 ]
مجموع عدد الأصوات : 52
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 1741 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو mmmhanafy فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 15000 مساهمة في هذا المنتدى في 6507 موضوع
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 4 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 4 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 103 بتاريخ السبت مارس 12, 2011 2:45 pm

شاطر | 
 

 تسالى وألغاز

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Rob Van Dam
مشرف عام
مشرف عام
avatar

رقم العضويه : 36
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 3718
العمر : 17
الموقع : المعادى
العمل/الترفيه : رجل أعمال
المزاج : عاااااااااااااااااااالى جدا
الفصل الدراسي : ادارة الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الزمالك
وسام :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

مُساهمةموضوع: تسالى وألغاز   الأحد فبراير 08, 2009 10:12 pm

س1 -ماهو الشي الذي نستطيع ان نمسكة ولا نستطيع ان نلمسة
س2 -مين اللي تحبوا وما تقدر تكلموا واذا كلمتوا تكون مجنون
س3 -اربع برتقالات نريد توزعيهم على ثلاث اشخاص كيف نوزعهم بحيث ان كل شخص لايأخذ أكثر من الثاني؟
س4 -ثلااثة اخوه يمشو خلف بغض دائما
س5 -حجمه قد الكف وبلف الدنيا لف
س6 -نشدك عن رجال تخضع له الروس***ولامربين الجالسين اخضعوله مايطلق اللي من ورى الباب محبوس***ولاغاب عن وجه العرب ما رسلو له
س7 -ماهو الشئ اذا شفته مااكلته واذا ماشفته اكلته.........؟
س8 -ام احمد عندها اربع عيال الاول رعد والثاني مطر والثالث برق فما اسم الولد الرابع؟؟

س9 -ماهو الشيء الذي يسكن في الجبال ويجلس مع الرجال ويلبس لبس النساء
س10-ما هو الشىء اسرع من الطير وانعم من الحرير
س11-بيني وبينك لا تشوف عيني ولاعينك ؟؟؟
س12-ما هو الشي ولا هو شيء لاجماد ولاحي ؟؟؟

أظن أسهل من كده مفيش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
rashrosha
طالب جديد
طالب جديد
avatar

رقم العضويه : 44
مستوى :
0 / 9990 / 999

انثى
عدد الرسائل : 2
العمر : 25
الانتساب : جامعة اخرى
تاريخ التسجيل : 09/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الإثنين فبراير 09, 2009 2:58 am

الاجابات امتىىىىىىىىىىى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المفتش شنكوووتي
نائب المدير
نائب المدير
avatar

رقم العضويه : 10
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 14
العمر : 27
الانتساب : خيار اخر
الفصل الدراسي : خيار اخر
تاريخ التسجيل : 18/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الإثنين فبراير 09, 2009 4:30 am

ج1 : الأعصاب
ج2: انا
ج3: الاول والتالت ياخدو واحدة والتاني ياخد 2 *
ج4: ريش المروحة
ج5: الظرف (الجواب)
ج6: المبخــرة
ج7: المطب
ج8: احمد
ج9 : ج12 --> مش فاضي اكمل


عدل سابقا من قبل المفتش شنكوووتي في الجمعة فبراير 13, 2009 12:06 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Rob Van Dam
مشرف عام
مشرف عام
avatar

رقم العضويه : 36
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 3718
العمر : 17
الموقع : المعادى
العمل/الترفيه : رجل أعمال
المزاج : عاااااااااااااااااااالى جدا
الفصل الدراسي : ادارة الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الزمالك
وسام :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الإثنين فبراير 09, 2009 11:22 am

الاجابات دى بقى انت عارفها ولاااااااااااااااااااااااااا study
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
OoZz_RoDy_zZoO
مشرفة
مشرفة
avatar

رقم العضويه : 21
مستوى :
0 / 9990 / 999

انثى
عدد الرسائل : 495
العمر : 31
الموقع : عروس البحر
العمل/الترفيه : مهندسة بعون الله
المزاج : معرفش بصراحة
جنسيتك : مصرية
الانتساب : جامعة اخرى
الفصل الدراسي : خيار اخر
النادي المفضل : الاهلي
وسام :
تاريخ التسجيل : 21/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الإثنين فبراير 09, 2009 11:23 am

مفيش اسئلة سهلة شوية Sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://hims.own0.com
Rob Van Dam
مشرف عام
مشرف عام
avatar

رقم العضويه : 36
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 3718
العمر : 17
الموقع : المعادى
العمل/الترفيه : رجل أعمال
المزاج : عاااااااااااااااااااالى جدا
الفصل الدراسي : ادارة الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الزمالك
وسام :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الإثنين فبراير 09, 2009 11:37 am

ليه ماهو المفتش شنكوتى جاوب عليها على فكرة لو فكرتى فيها شوية هتلاقى اغلبها سهل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
OoZz_RoDy_zZoO
مشرفة
مشرفة
avatar

رقم العضويه : 21
مستوى :
0 / 9990 / 999

انثى
عدد الرسائل : 495
العمر : 31
الموقع : عروس البحر
العمل/الترفيه : مهندسة بعون الله
المزاج : معرفش بصراحة
جنسيتك : مصرية
الانتساب : جامعة اخرى
الفصل الدراسي : خيار اخر
النادي المفضل : الاهلي
وسام :
تاريخ التسجيل : 21/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الإثنين فبراير 09, 2009 11:47 am

المفتش مش جاوب علي اخر تلاتة جاوب انت بقي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://hims.own0.com
Rob Van Dam
مشرف عام
مشرف عام
avatar

رقم العضويه : 36
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 3718
العمر : 17
الموقع : المعادى
العمل/الترفيه : رجل أعمال
المزاج : عاااااااااااااااااااالى جدا
الفصل الدراسي : ادارة الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الزمالك
وسام :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الإثنين فبراير 09, 2009 12:01 pm

ليه بس الاحراج ده No No No No No
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
OoZz_RoDy_zZoO
مشرفة
مشرفة
avatar

رقم العضويه : 21
مستوى :
0 / 9990 / 999

انثى
عدد الرسائل : 495
العمر : 31
الموقع : عروس البحر
العمل/الترفيه : مهندسة بعون الله
المزاج : معرفش بصراحة
جنسيتك : مصرية
الانتساب : جامعة اخرى
الفصل الدراسي : خيار اخر
النادي المفضل : الاهلي
وسام :
تاريخ التسجيل : 21/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الإثنين فبراير 09, 2009 3:30 pm

انت مش عارف اجابتهم ولا اية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://hims.own0.com
Rob Van Dam
مشرف عام
مشرف عام
avatar

رقم العضويه : 36
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 3718
العمر : 17
الموقع : المعادى
العمل/الترفيه : رجل أعمال
المزاج : عاااااااااااااااااااالى جدا
الفصل الدراسي : ادارة الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الزمالك
وسام :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الإثنين فبراير 09, 2009 6:05 pm

مممممممممممممممممم معلش هجاوب مرة تانية عشان أتفرج على الماتش Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
OoZz_RoDy_zZoO
مشرفة
مشرفة
avatar

رقم العضويه : 21
مستوى :
0 / 9990 / 999

انثى
عدد الرسائل : 495
العمر : 31
الموقع : عروس البحر
العمل/الترفيه : مهندسة بعون الله
المزاج : معرفش بصراحة
جنسيتك : مصرية
الانتساب : جامعة اخرى
الفصل الدراسي : خيار اخر
النادي المفضل : الاهلي
وسام :
تاريخ التسجيل : 21/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الأربعاء فبراير 11, 2009 12:44 pm

ماتش مين والناس نايمين بس اهى حجج بقي وخلاص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://hims.own0.com
Rob Van Dam
مشرف عام
مشرف عام
avatar

رقم العضويه : 36
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 3718
العمر : 17
الموقع : المعادى
العمل/الترفيه : رجل أعمال
المزاج : عاااااااااااااااااااالى جدا
الفصل الدراسي : ادارة الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الزمالك
وسام :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الأربعاء فبراير 11, 2009 1:54 pm

ماااااااااااااااشى مردودالك قريب ان شاء الله Mad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
OoZz_RoDy_zZoO
مشرفة
مشرفة
avatar

رقم العضويه : 21
مستوى :
0 / 9990 / 999

انثى
عدد الرسائل : 495
العمر : 31
الموقع : عروس البحر
العمل/الترفيه : مهندسة بعون الله
المزاج : معرفش بصراحة
جنسيتك : مصرية
الانتساب : جامعة اخرى
الفصل الدراسي : خيار اخر
النادي المفضل : الاهلي
وسام :
تاريخ التسجيل : 21/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الأربعاء فبراير 11, 2009 2:05 pm

برضو مجاوبتش هههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://hims.own0.com
Rob Van Dam
مشرف عام
مشرف عام
avatar

رقم العضويه : 36
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 3718
العمر : 17
الموقع : المعادى
العمل/الترفيه : رجل أعمال
المزاج : عاااااااااااااااااااالى جدا
الفصل الدراسي : ادارة الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الزمالك
وسام :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الأربعاء فبراير 11, 2009 2:09 pm

شوف برضه مصممة تحرجنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
OoZz_RoDy_zZoO
مشرفة
مشرفة
avatar

رقم العضويه : 21
مستوى :
0 / 9990 / 999

انثى
عدد الرسائل : 495
العمر : 31
الموقع : عروس البحر
العمل/الترفيه : مهندسة بعون الله
المزاج : معرفش بصراحة
جنسيتك : مصرية
الانتساب : جامعة اخرى
الفصل الدراسي : خيار اخر
النادي المفضل : الاهلي
وسام :
تاريخ التسجيل : 21/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الأربعاء فبراير 11, 2009 2:23 pm

مش قصدى بس فين الحل برضو انا عاوزة اعرف Razz Razz Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://hims.own0.com
Rob Van Dam
مشرف عام
مشرف عام
avatar

رقم العضويه : 36
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 3718
العمر : 17
الموقع : المعادى
العمل/الترفيه : رجل أعمال
المزاج : عاااااااااااااااااااالى جدا
الفصل الدراسي : ادارة الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الزمالك
وسام :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الأربعاء فبراير 11, 2009 3:23 pm

برضه مش هريحك أنا فاهمك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
OoZz_RoDy_zZoO
مشرفة
مشرفة
avatar

رقم العضويه : 21
مستوى :
0 / 9990 / 999

انثى
عدد الرسائل : 495
العمر : 31
الموقع : عروس البحر
العمل/الترفيه : مهندسة بعون الله
المزاج : معرفش بصراحة
جنسيتك : مصرية
الانتساب : جامعة اخرى
الفصل الدراسي : خيار اخر
النادي المفضل : الاهلي
وسام :
تاريخ التسجيل : 21/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الأربعاء فبراير 11, 2009 4:00 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه طيب لو انت مجاوبتش مين هيجاوب يعنى مش انت صاحب المسابقة Razz Razz Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://hims.own0.com
Rob Van Dam
مشرف عام
مشرف عام
avatar

رقم العضويه : 36
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 3718
العمر : 17
الموقع : المعادى
العمل/الترفيه : رجل أعمال
المزاج : عاااااااااااااااااااالى جدا
الفصل الدراسي : ادارة الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الزمالك
وسام :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الأربعاء فبراير 11, 2009 5:23 pm

ماهو أنا عارف الاجابة بس سايبكوا تفكروا شوية وبعدين هقول الاجابة Razz
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
OoZz_RoDy_zZoO
مشرفة
مشرفة
avatar

رقم العضويه : 21
مستوى :
0 / 9990 / 999

انثى
عدد الرسائل : 495
العمر : 31
الموقع : عروس البحر
العمل/الترفيه : مهندسة بعون الله
المزاج : معرفش بصراحة
جنسيتك : مصرية
الانتساب : جامعة اخرى
الفصل الدراسي : خيار اخر
النادي المفضل : الاهلي
وسام :
تاريخ التسجيل : 21/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الأربعاء فبراير 11, 2009 5:25 pm

فكرنا خلالالالالالالالالالالالاص قوول الاجابة بقي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://hims.own0.com
Rob Van Dam
مشرف عام
مشرف عام
avatar

رقم العضويه : 36
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 3718
العمر : 17
الموقع : المعادى
العمل/الترفيه : رجل أعمال
المزاج : عاااااااااااااااااااالى جدا
الفصل الدراسي : ادارة الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الزمالك
وسام :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الأربعاء فبراير 11, 2009 5:32 pm

لا ماشاء الله عندك نفس طويل بس على مين قولى الاجابة الاول ولو فى غلط هصلحهولك ههههههههههههههههههههههه يلا قولى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المفتش شنكوووتي
نائب المدير
نائب المدير
avatar

رقم العضويه : 10
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 14
العمر : 27
الانتساب : خيار اخر
الفصل الدراسي : خيار اخر
تاريخ التسجيل : 18/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الجمعة فبراير 13, 2009 12:04 am

انا عرفت الباقى ؟
ج9: الصقر
ج10: جفـن العيـن
ج11: الهــواء
ج12: الظــل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
al tolerant
نائب المدير
نائب المدير
avatar

رقم العضويه : 49
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 292
العمر : 30
العمل/الترفيه : كمال اجسام
المزاج : ســــلانـكـتـيـه
الفصل الدراسي : نظم الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الزمالك
وسام :
تاريخ التسجيل : 10/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الجمعة فبراير 13, 2009 12:34 am

مفيش اختيارات كله سلانكتيه كدة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Rob Van Dam
مشرف عام
مشرف عام
avatar

رقم العضويه : 36
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 3718
العمر : 17
الموقع : المعادى
العمل/الترفيه : رجل أعمال
المزاج : عاااااااااااااااااااالى جدا
الفصل الدراسي : ادارة الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الزمالك
وسام :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الجمعة فبراير 13, 2009 12:42 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه امال هنشغل مخنا ازاى لو فى اختيارات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
al tolerant
نائب المدير
نائب المدير
avatar

رقم العضويه : 49
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 292
العمر : 30
العمل/الترفيه : كمال اجسام
المزاج : ســــلانـكـتـيـه
الفصل الدراسي : نظم الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الزمالك
وسام :
تاريخ التسجيل : 10/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الجمعة فبراير 13, 2009 12:46 am

بصراحة انا مبشغلشى مخى بعد الظهر بزيته
وعلى رأى المثل اجرى يا ابن آدم جرى الوحوش ان كبر ابنك خاويه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Rob Van Dam
مشرف عام
مشرف عام
avatar

رقم العضويه : 36
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 3718
العمر : 17
الموقع : المعادى
العمل/الترفيه : رجل أعمال
المزاج : عاااااااااااااااااااالى جدا
الفصل الدراسي : ادارة الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الزمالك
وسام :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الجمعة فبراير 13, 2009 1:03 am

ماشى بس غير صورة كريم عبد العزيز ده عشان ده اهلاوى دسيس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
big_tatoo3000
نائب المدير
نائب المدير
avatar

رقم العضويه : 3
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 1322
العمر : 29
الموقع : فى شقتى الجديدة
العمل/الترفيه : فى مصنع ملابس مؤقتا ان شاء الله
المزاج : زى العسل
جنسيتك : مصري
الانتساب : متخرج من المعهد العالي للعلوم الإدارية بالقطامية
الفصل الدراسي : نظم الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الاهلي
وسام :
تاريخ التسجيل : 13/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الأحد فبراير 15, 2009 4:53 pm

يا ريت اما حد يحط اسئلة تبقى من عندة مش ينقلها من منتدى تانى وهو مش عارف اجابتها
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
شكرا على الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
a_s_s_a
مشرف المنوعات
مشرف المنوعات
avatar

رقم العضويه : 45
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 1602
العمر : 28
العمل/الترفيه : حديث التخرج
المزاج : متوسط
الفصل الدراسي : نظم الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الاهلي
وسام :
تاريخ التسجيل : 09/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الأحد فبراير 15, 2009 7:59 pm

سيبة يجرب حظة بس عوزين الاجابة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
a_s_s_a
مشرف المنوعات
مشرف المنوعات
avatar

رقم العضويه : 45
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 1602
العمر : 28
العمل/الترفيه : حديث التخرج
المزاج : متوسط
الفصل الدراسي : نظم الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الاهلي
وسام :
تاريخ التسجيل : 09/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الأحد فبراير 15, 2009 8:02 pm

الاجابة الصح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Rob Van Dam
مشرف عام
مشرف عام
avatar

رقم العضويه : 36
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 3718
العمر : 17
الموقع : المعادى
العمل/الترفيه : رجل أعمال
المزاج : عاااااااااااااااااااالى جدا
الفصل الدراسي : ادارة الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الزمالك
وسام :
تاريخ التسجيل : 31/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الأربعاء فبراير 18, 2009 11:50 am

أوكى يا أحمد هقولك الاجابة دى حاجة تافهة جدا بالنسبالى يابنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
a_s_s_a
مشرف المنوعات
مشرف المنوعات
avatar

رقم العضويه : 45
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 1602
العمر : 28
العمل/الترفيه : حديث التخرج
المزاج : متوسط
الفصل الدراسي : نظم الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الاهلي
وسام :
تاريخ التسجيل : 09/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الأربعاء فبراير 18, 2009 4:47 pm

قولها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
a_s_s_a
مشرف المنوعات
مشرف المنوعات
avatar

رقم العضويه : 45
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 1602
العمر : 28
العمل/الترفيه : حديث التخرج
المزاج : متوسط
الفصل الدراسي : نظم الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الاهلي
وسام :
تاريخ التسجيل : 09/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الخميس فبراير 19, 2009 8:37 pm

بسرعة لو سمحت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nora
معيد
معيد
avatar

رقم العضويه : 48
مستوى :
0 / 9990 / 999

انثى
عدد الرسائل : 523
العمر : 24
العمل/الترفيه : النت
المزاج : سلانكتيه
الانتساب : خيار اخر
الفصل الدراسي : خيار اخر
النادي المفضل : الاهلي
وسام :
تاريخ التسجيل : 10/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الخميس فبراير 19, 2009 9:22 pm

شكرا على الموضوع بس الاسئلة فعلا جامدة واغلبها غير معروفة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zizo
مشرف الرياضة
مشرف الرياضة
avatar

رقم العضويه : 30
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 3742
العمر : 30
الموقع : حلمية الزيتون
العمل/الترفيه : تشجيع نادى الزمالك
المزاج : متقلب
الفصل الدراسي : نظم الفرقة الرابعة
النادي المفضل : الزمالك
وسام :
تاريخ التسجيل : 26/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الخميس فبراير 19, 2009 9:27 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههه صح والله يا نورا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shaimaa
طالب ابتدائـــي
طالب ابتدائـــي
avatar

رقم العضويه : 67
مستوى :
0 / 9990 / 999

انثى
عدد الرسائل : 37
العمر : 27
الانتساب : جامعة اخرى
الفصل الدراسي : نظم الفرقة الثانية
النادي المفضل : الاهلي
تاريخ التسجيل : 19/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   السبت أغسطس 08, 2009 12:56 am

شكرا على الموضوع بس لازم اللى يحط اسئله يحط الاجابه عشان نعرف اجابتنا صح ولا لا بس مش هجاوب عشان مش فيا دماغ للاسئله السهله دى ههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Elltair
مشرف المنوعات
مشرف المنوعات
avatar

رقم العضويه : 386
مستوى :
0 / 9990 / 999

ذكر
عدد الرسائل : 507
العمر : 26
الموقع : www.tagged.com
العمل/الترفيه : شركه الوسيط
جنسيتك : مصري
الانتساب : المعهد العالي للعلوم الإدارية بالقطامية
الفصل الدراسي : نظم الفرقة الثانية
تاريخ التسجيل : 28/09/2009

مُساهمةموضوع: رد: تسالى وألغاز   الثلاثاء سبتمبر 29, 2009 3:29 pm

شكرا الموضوع الجامد و الطويل ده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.tagged.com
 
تسالى وألغاز
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
المعهد العالي للعلوم الإدارية بالقطامية (HIMS) :: منوعات (كل الجدبد اغانى افلام برامج العاب) :: منوعات :: المفتش شنكوووتي-
انتقل الى:  
اشترك معنا

اشترك في خدمة استقبال الرسائل من المنتدى عبر بريدك الالكتروني:

Delivered by FeedBurner

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث